Direktlänk till inlägg 23 november 2012

Mår mycket bättre

Av Maria Petersson - 23 november 2012 16:02

Hej!

Jag har ju varit hemma från skolan från Tisdag och mår bättre nu har inte lika ont i magen.

Men idag så händer det inget speciellt kommer bara vara hem ska kolla på en film sen på tven klockan 19.00 och sen så är det Xfaktor idag med :)

Och imorgon så ska jag på Julmässa som man ska sälja kakor så idag ska jag baka med, men sen efter Julmässan ska jag och min bästis kolla på innebandy match sen ska jag hem efter det sen vet jag inte vad jag ska göra men det märker vi  kan väl snacka med Emma Bylger om hon inte ska göra nått , hihi :) Och så på Söndag ska vi spela match, och vi kommer vinna ♥ 


Det var min helg typ men ska snacka med Emma nu tänkte jag ♥


 


Jag kanske kommer lägga ut ett annat inlägge lite senare ikväll, så vi ses !


Puss & Kram



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Petersson - 6 december 2012 18:10

Hej! NU så bytter jag blogg, för har varit så mycket krångel med bloggplatsen. Så hoppas att ni kollar och fortsätter att läsa min blogg. ♥ Puss & Kram   http://loovepetersson.blogg.se/ http://loovepetersson.blogg.se/ http://loovep...

Av Maria Petersson - 3 december 2012 22:59

   

Av Maria Petersson - 2 december 2012 23:25


Hej! Idag så har vi så spelat match och vi vann med 5-0, härligt spelat tjejer! Efter matchen så gick jag och Emma Bylger till mammas jobb och lämnade min väska och innebandyklubba och så möte vi Emma Langwagen också. Sen så gick vi tre runt i To...

Av Maria Petersson - 1 december 2012 18:56

Hej! ♥ Igår så bloggade jag men mitt inlägg kom inte in vet faktiskt inte varför, men få blogga om det nu istället. Idag så ställde jag klockan på 10 men vi gick inte upp fören halv 11 då gick vi ner och åt frukost sen gick vi upp och gjo...

Av Maria Petersson - 28 november 2012 16:38

Hej! Har varit hemma hos Emma i typ en timme och vi har ätit mackor och ska snart gå upp fast vi åkar inte, haha men sen ska jag träna så mamma ska hämta mig hos Emma när hon slutar sen ska jag hem och packa sen åker jag till sporthallen och träna s...

Presentation


halloj :)
Den 7 Mars 1998 kom jag till världen och namnet är Maria Petersson. :)
Jag är en innebanndytjej och fotbollstjej.
I bloggen så skriver jag om allt som rör sig rumt mitt liv.
Välkommen!
♥♥♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards