Alla inlägg den 27 november 2012

Av Maria Petersson - 27 november 2012 21:58

Hej!
Idag så har jag varit i skolan och det är såklart vanliga tråkiga lektionen och sen så efter skolan så var jag och Emma kvar i skolan och vi var med några till typ 19.10 så gick vi till Torget och väntade på Linda skulle komma från bussen sen åkte vi hem till Emma och åt så nu sitter vi i Emmas rum och lyssna på musik och hon sitter vid sin dator och jag på min mobil och så snacka vi om allt möjligt. Men ska sova här inatt sen så är det skola imorgon tyvärr men aa.. Sen efter skolan vet jag faktiskt inte hur vi ska gör för har träning imorgon så blir nog att pappa få hämta mig sen hos Emma för kommer nog åka hem till henne efter skolan.
Men tror faktiskt att vi ska snart sova för jag är iallafall trött men tror att Emma är det med, hihi

Bild på mig och Emma från skolan idag.
Så säger godnatt nu, men vi hörs.

Puss & Kram

Presentation


halloj :)
Den 7 Mars 1998 kom jag till världen och namnet är Maria Petersson. :)
Jag är en innebanndytjej och fotbollstjej.
I bloggen så skriver jag om allt som rör sig rumt mitt liv.
Välkommen!
♥♥♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards